
Regulamin Sklepu Internetowego MULTISOLAR-SKLEP
Właścicielem sklepu internetowego Multisolar-Sklep jest SOL-TB GRUPA HALINA BŁASZCZYK 42-500 BĘDZIN UL: REWOLUCJONISTÓW 5.
NIP: 634-162-68-67
Dane kontaktowe sklepu internetowego MULTISOLAR-SKLEP:
tel.: 32 307 27 70
e-mail: online@multisolar-sklep.pl
Miejscem zawierania umów jest biuro sprzedaży położone w miejscowości Będzin przy ul. Rewolucjonistów5 42-500 Będzin.
Warunkiem zawarcia umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu udostępniania jest bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
Zarejestrowanie się w serwisie nie zobowiązuje do składania zamówień.
Operatorem płatności jest Autopay S.A.
I. Definicje
- SKLEP – Serwis internetowy prowadzony pod adresem multisolar-sklep.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu wybranych Towarów.
- KLIENT – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach
- KLIENT DETALICZNY – Klient nabywający Towar jako osoba fizyczna;
- KLIENT HURTOWY – Klient upoważniony do zakupu wybranych Towarów w cenach i na warunkach hurtowych; który po rejestracji na stronie Sklepu otrzymał od pracownika Sklepu status Klienta
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która składając Zamówienie działa w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna (przedsiębiorca), która składając Zamówienie w celach związanych z prowadzoną przez nią działalnością, ale nie posiadającego dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
- SPRZEDAWCA/WYDZIERŻAWIAJĄCY– właściciel Sklepu Multisolar-Sklep.
- STRONA – Klient lub
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Multisolar-Sklep.
- TOWAR – produkty prezentowane w Sklepie
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające w sposób jednoznaczny rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na warunkach określonych w ofercie Sklepu oraz w Regulaminie lub oświadczenie woli o zamiarze zawarcia umowy dzierżawy oznaczonego przedmiotu
- KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (login) i hasłem określonym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, 93 ze zm.).
- USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, 1204 ze zm.).
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827).
- UMOWA DZIERŻAWY- zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą/Wydzierżawiającym za pośrednictwem sklepu
II. Postanowienia ogólne
- 1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego Multisolar-Sklep dostępnego pod adresem www.multisolar-sklep.pl.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.multisolar-sklep.pl, prowadzony jest przez SOL-TB grupa Halina Błaszczyk.
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
- zasady zawierania umowy dzierżawy z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- dowolna przeglądarka internetowa (Internet Explorer w wersji 6 lub nowsza, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Chrome),
- posiadanie aktywnej poczty e-mail
- włączona obsługa plików cookies oraz Java Script.
- W celu skorzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu
III. Rejestracja Konta
- Klient detaliczny może dokonać zakupu:
- poprzez rejestrację – założenie Konta w Sklepie,
- z pominięciem procedury rejestracji.
- Klient hurtowy, który chce nabyć Towar po cenach hurtowych, podlega obowiązkowej rejestracji i logowaniu w trakcie składania Zamówienia. Podstawą uzyskania statusu Klienta hurtowego jest uprzednia weryfikacja przez pracownika Sklepu, co trwa zazwyczaj do 24H w dni robocze i odbywa się w ślad za krótką rozmową telefoniczną. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyznania takiego statusu.
- W przypadku dokonania rejestracji Klient zakłada swoje indywidualne Konto. Loginem do Konta jest podany przez Klienta adres e-mail. Korzystając z Konta Klient posługuje się wybranym przez siebie hasłem.
- Podczas rejestracji Konta Konsument udostępnia Sprzedawcy następujące dane osobowe:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- adres zamieszkania,
- adres dostawy.
- Podczas rejestracji Konta Przedsiębiorca udostępnia Sprzedawcy następujące dane:
- imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
- numer telefonu osoby składającej zamówienie,
- adres e-mail,
- nazwę (firmę),
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
- adres siedziby,
- adres dostawy,
- oświadczenie czy przedsiębiorca jest podatnikiem VAT EU,
- adres internetowy.
- Klient dobrowolnie udostępniając Sprzedawcy swoje dane osobowe wyraża jednocześnie zgodę na ich przetwarzanie w celach bezpośrednio związanych z realizacją Zamówienia.
- Po dokonaniu rejestracji system automatycznie wysyła potwierdzenie rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail.
IV. Składanie Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.multisolar-sklep.pl, dokonać wyboru odpowiedniego produktu i jego ilości, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Klient wskazuje Towary kursorem, następnie dodaje je do listy zakupów klikając przycisk „Dodaj do koszyka”.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zakup” - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz modyfikacji w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami i informacjami dostępnymi na stronie.
- Po naciśnięciu przycisku „Idź do kasy” wyświetlone zostaje podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie to zawiera informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeżeli występują),
- wybranej metody płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- przewidywanego czasu dostawy.
- Przed złożeniem Zamówienia Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem.
- W przypadku Zamówień składanych telefonicznie Regulamin przesyłany jest na wskazany przez Klienta adres e-mail przed złożeniem Zamówienia.
- Wysłanie Zamówienia następuje poprzez naciśnięcie przycisku „Potwierdź zakup”.
- Wysłanie Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z SOL-TB grupa Halina Błaszczyk. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu, której przedmiotem jest sprzedaż i dostawa Towarów znajdujących się w Koszyku.
- Po złożeniu Zamówienia system automatycznie wysyła do Klienta wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Jeżeli po złożeniu Zamówienia okaże się, że zamówiony Towar nie jest dostępny, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wiadomością e-mail lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Klient podejmuje decyzję o częściowej realizacji Zamówienia lub o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
V. Ceny
- Ceny Towarów podane na polskiej stronie Sklepu są cenami w złotych polskich.
- Wszystkie ceny wyświetlane w koszyku na polskiej stronie Sklepu są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do kwoty Zamówienia doliczany jest koszt przesyłki – w zależności od rodzaju przesyłki i kwoty Zamówienia (wysyłka) oraz ewentualne koszty dodatkowe (jeżeli takie istnieją).
- Przed ostatecznym złożeniem Zamówienia Klient musi wyrazić zgodę na doliczane do Zamówienia koszty dodatkowe, o których mowa w ust. 4 powyżej.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest Faktura VAT lub paragon – według wyboru Klienta. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub na życzenie Klienta w formie tradycyjnej (papierowej).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów w każdym czasie. Zmiany cen Towarów nie wpływają na zmianę ceny określonej w złożonym uprzednio przez Klienta Zamówieniu.
VI. Formy płatności
- W przypadku Klientów polskich dostępne są następujące formy płatności:
- płatność przed wysyłką: - przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, np. 21 1050 1214 1000 0092 1913 5325, - za pośrednictwem systemu płatności Autopay - Shoper Płatności;
- płatność przy odbiorze (za pobraniem) – płatność gotówką kurierowi dostarczającemu przesyłkę;
- poprzez system ratalny.
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
- W przypadku Klientów z zagranicy dostępną metodą płatności jest jedynie przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru płatności za pobraniem, zawarcie Umowy sprzedaży następuje z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta. Potwierdzenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od dnia przesłania zestawienia złożonego Zamówienia. W razie braku potwierdzenia w ww. terminie Sprzedawca ma prawo odmówić zawarcia Umowy.
- W przypadku wyboru pozostałych sposobów płatności, zawarcie Umowy sprzedaży następuje z chwilą wysłania na adres e-mail Klienta automatycznej wiadomości zawierającej zestawienie złożonego Zamówienia wraz z danymi Klienta.
- Za moment dokonania płatności uważa się moment uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnienie określonych form płatności.
VII. Koszty i sposób dostawy
- Sprzedawca przewiduje następujące sposoby dostawy złożonego Zamówienia:
- odbiór osobisty w Biurze Handlowym (42-500 Będzin ul; Rewolucjonistów 5),
- przesyłka kurierska,
- dostawa Sprzedawcy.
- Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy zamówionego Towaru podczas składania Zamówienia.
- Klient jest informowany o kosztach dostawy w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta Towaru, sposobu dostawy oraz płatności.
- Informacja o kosztach dostawy i czasie doręczenia jest również dostępna w zakładce "Wysyłka" na stronie internetowej Sklepu.
- Jeżeli mogą wystąpić duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów składających się na jedno Zamówienie, dostawa może nastąpić w oddzielnych paczkach. Podział taki nie wpływa na koszt dostawy.
- Zamówienia realizowane są w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
- Klient ponosi koszty przesyłek zwróconych do nadawcy z powodu nie podjęcia ich pod adresem wskazanym przez Klienta jako adres dostawy zamówionego Towaru.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
- Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, realizowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni i wysłanie go na adres: SOL-TB grupa 42-500 Będzin ul: rewolucjonistów 5.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło doręczenie Towaru/ Przedmiotu dzierżawy.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy znajduje się tutaj.
- Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wg specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku nad którym przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której Konsument wyraźnie zażądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy'
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zakupiony Towar/ Przedmiot dzierżawy należy zwrócić na adres: SOL-TB grupa Halina Błaszczyk 42-500 Będzin ul: rewolucjonistów 5.
- Zwracany przez Klienta Towar/ Przedmiot dzierżawy powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwrot zapłaconej ceny oraz wszelkich poniesionych w związku z zawarciem umowy kosztów zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, przy czym Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.
- Zwrot płatności otrzymanych przez Klienta dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów.
- Prawa przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadających dla kupującego charakteru zawodowego do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
IX. Procedura reklamacyjna
- SOL-TB grupa Halina Błaszczyk jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez Konsumenta, w zakresie określonym przepisami Kodeksu cywilnego. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy składać w formie pisemnej na adres: SOL-TB grupa Halina Błaszczyk 42-500 Będzin.
- Klient nie będący Konsumentem zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera lub listonosza – czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w transporcie i w razie potrzeby dokonać czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika – w szczególności sporządzić z kurierem protokół uszkodzeń.
- Wszelkie wady oraz niezgodność zakupionego Towaru z Umową, powinny być zgłaszane bezzwłocznie.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Kupującego,
- adres,
- adres e-mail,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot Reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- okoliczności uzasadniające Reklamację.
Reklamacja może być złożona na Formularzu reklamacyjnym dostępnym tutaj.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia Reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli podane w Reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem Reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Wybór podstawy Reklamacji oraz dochodzonego roszczenia należy do Kupującego.
- Kupujący ma możliwość skorzystania ze wskazanych poniżej pozasądowych sposobów rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- platforma internetowa ODR (Online Dispute Resolution, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Rzecznicy Konsumentów – działają w każdym powiecie i mieście na prawach powiatu;
- Organizacje konsumenckie – Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich;
- stały polubowny sąd konsumencki działający przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych;
- mediacja przy WIH.
X. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Klienta jest SOL-TB grupa Halina Błaszczyk 42-500 Będzin Rewolucjonistów 5.
- SOL-TB grupa Halina Błaszczyk Przetwarza dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany oraz prawidłowej realizacji usług.
- Dane osobowe Klientów mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe, prawo do ich poprawienia oraz wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystania.
- SOL-TB grupa Halina Błaszczyk szanuje prywatność Klientów i jest przeciwna wykorzystywaniu prywatnych danych Klientów Sklepu do celów reklamowych.
- Aby kupić Towar oferowany przez Sklep internetowy należy podać swoje dane osobowe oraz adres wysyłki. SOL-TB grupa Halina Błaszczyk deklaruje, że wykorzystuje prywatne dane wyłącznie przy konkretnej transakcji. Dane te zostaną przekazane firmie kurierskiej, która dostarcza przesyłkę.
- SOL-TB grupa Halina Błaszczyk gwarantuje, że przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych odbywa się przy użyciu bezpiecznych, nowoczesnych, sprawdzonych metod elektronicznych.
- Do prawidłowego funkcjonowania Sklep internetowy Multisolar-Sklep wykorzystuje pliki cookie (małe pliki tekstowe zapisywane na dysku komputera Kupującego). Są to pliki, które pozwalają na identyfikację Kupującego przez system elektroniczny i usprawniają działanie pewnych funkcji, takich jak automatyczne logowanie.
- Szczegółowe zasady ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych klientów i kontrahentów określa polityka prywatności.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umów sprzedaży/dzierżawy , na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO tj. jest to niezbędne do jej realizacji, a także jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę/ Wydzierżawiającego lub stronę trzecią wynikających z obowiązujących przepisów, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego oraz w zakresie postępowań sądowych, pozasądowych, wydania opinii prawnych, konsultacji, działań audytowych i kontrolnych, a także wypełnienia ciążących na Sprzedawcy Wydzierżawiającym obowiązków prawnych wynikających z pozostałych przepisów prawa w tym przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości .
- Przetwarzanie jest konieczne do realizacji umowy sprzedaży/dzierżawy, a także jest niezbędne do zrealizowania obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub jest niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów Sprzedawcy.
- Klientowi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez czas obowiązywania umowy SPZREDAŻY/DZIERŻAWY, a po jej zakończeniu przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa dla celów przechowywania danych i przez okres do upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających bądź związanych z umową.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże przetwarzanie danych takich jak imię i nazwisko, PESEL (w przypadku braku nr PESEL data urodzenia), wynika z art. 6 ust. 1 pkt b RODO i ich podanie jest jednak niezbędne dla zawarcia z e Sprzedawcą/ Wydzierżawiającym umowy , a niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości jej zawarcia.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego (Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych - pismo skierować można na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa albo w drodze wiadomości elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
XI. Prawa autorskie
- Autorskie prawa majątkowe do wszelkich elementów graficznych Sklepu internetowego Multisolar-Sklep i innych treści w nim umieszczonych, w tym opisów towarów, mogą stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Poza wyraźnie opisanymi przypadkami, prawa te przysługują SOL-TB grupa Halina Błaszczyk.
- Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie i dokonywanie opracowań utworów udostępnianych przez SOL-TB grupa Halina Błaszczyk, bez wyraźnej pisemnej zgody, może stanowi naruszenie jej majątkowych praw autorskich.
XII. Własność towaru, wyłączenia.
- Sprzedawca zastrzega prawo własności towarów zbywanych na rzecz wszystkich kupujących, bez względu na podstawę nabycia, do czasu zapłaty całej ceny. Dopiero z chwilą zapłaty całej uzgodnionej ceny nabywca staje się właścicielem zakupionych towarów.
- W przypadku sprzedaży towarów na rzecz przedsiębiorców, wyłączone zostają uprawnienia wynikające z rękojmi za wady, co nie ogranicza ewentualnych roszczeń odszkodowawczych.
- W przypadku sprzedaży towarów na rzecz przedsiębiorców, wyłączone jest prawo potrącenia jakichkolwiek należności Kupującego będącego przedsiębiorcą z wierzytelnościami Sprzedającego wynikającymi ze sprzedaży towarów oferowanych w sklepie internetowym.
- W przypadku sprzedaży towarów na rzecz przedsiębiorców, cesja praw lub obowiązków Kupującego będącego przedsiębiorcą możliwa jest wyłącznie za uprzednią zgodą Sprzedawcy.
XIII. Postanowienia końcowe
- Postanowienia Regulaminu nie ograniczają uprawnień Konsumenta przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązującego prawa.
- Umowy zawierane w oparciu o niniejszy Regulamin podlegają prawu polskiemu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego. Spory z przedsiębiorcami rozstrzygane są przez Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.08.2023r.